کلیک جام

ساخت وبلاگ

به گزارش جام جم کلیک ، مایکروسافت مدت زیادی است که وعده داده تا به گیمرهای خود اجازه دهد با سایر گیمرها در پلتفرم‌های مختلف به بازی بپردازند، اگر این وعده صورت پذیرد، گیمرهای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس‌وان و کامپیوتری‌های خانگی قادر هستند یک عنوان واحد را همزمان با یکدیگر به بازی بپردازند. از این پس بازی‌سازان قادر هستند این ویژگی را در عناوین ایکس‌باکس‌وان و ویندوز ۱۰ خود لحاظ کنند و در عین حال سونی و سایر دارندگان پلتفرم‌های بازی نیز طبیعتا باید این امکان را در اختیار کاربران خود قرار دهند.

ناگفته نماند که در حال حاضر عناوین زیادی با این ویژگی سازگار نیستند و تنها بازی راکت لیگ (Rocket League) از امکان بازی بین چند پلتفرم مایکروسافت پشتیبانی می‌کند، جالب اینجاست که مایکروسافت از سایر پلتفرم‌ها نیز دعوت کرده تا در این طرح مشارکت کنند، مایکروسافت تاکید دارد که سونی و سایر پلتفرم‌ها این امکان را مهیا کنند تا گیمرها با آزادی بیشتری با یکدیگر به بازی بپردارند.

با این حساب می‌توان انتظار داشت اگر سایر صاحبان صنعت بازی‌سازی به دعوت مایکروسافت لبیک بگویند، آینده بازی‌های آنلاین دگرگون خواهد شد. همان‌گونه که در ابتدا ذکر شد، در حال حاضر گیمرها قادر هستند عناوین کنسول پلی‌استیشن را تنها در شبکه پلی‌استیشن نِتوُرک با یکدیگر بازی کنند و گیمرهای کنسول ایکس‌باکس‌وان نیز تنها در شبکه ایکس‌باکس‌لایو با یکدیگر به بازی بپردازند،

به این ترتیب اگر دوستان شما کنسول ایکس‌باکس‌وان داشته باشند برای بازی با آنها شما هم مجبور هستید کنسول ایکس‌باکس‌وان تهیه کنید. امکان بازی آنلاین در پلتفرم‌های مختلف حرکت بزرگی است و تمامی این محدودیت‌ها را مرتفع می‌کند.

ناگفته نماند که اگر این برنامه تمام و کمال اجرا شود گیمرهای کامپیوترهای خانگی هم قادر به رقابت با کنسول‌ها در محیط آنلاین هستند. بد نیست بدانید که استفاده از موس و صفحه‌کلید هنوز به عنوان بهترین ابزار برای کنترل‌ بازی‌ها در عناوین اول شخص به حساب می‌آید، به این ترتیب سازندگانِ بازی باید شرایطی را مهیا کنند تا در حین اجرای این عناوین بین کنسول‌های مختلف تعادل برای رقابت گیمرها از لحاظ کنترل بازی لحاظ شود.

منبع: فارنت

کلیک جام...
ما را در سایت کلیک جام دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار clickjam بازدید : 165 تاريخ : شنبه 29 اسفند 1394 ساعت: 21:03

به گزارش جام جم کلیک ، این غول کره ای ماه گذشته از پرچمداران جدید خود رونمایی کرد و با توجه به خبر های منتشر شده، پرچمداران سامسونگ در تعداد های بالا در حال فروش هستند و انتظار میرود اس 7 رکورد فروش تمامی گلکسی های پیشین را بشکند. اکنون Brand Finance گزارش جدیدی در مورد ارزش این کمپانی منتشر کرده است.

همان طور که گفته شد ، سامسونگ با اینکه کمپانی شماره یک در زمینه تولید گوشی های هوشمند است اما آیا این کمپانی کره ای، با ارزش ترین کمپانی جهان هم هست یا خیر؟

جواب این سوال منفی است اما با این حال ، سامسونگ تا رسیدن به افتخار با ارزش ترین کمپانی جهان فاصله ی چندانی ندارد.

بر اساس نتایج بدست آمده از سوی Brand Finance، اکنون سامسونگ سومین کمپانی با ارزش در جهان است.

اپل در رتبه اول قرار گرفته و گوگل نیز جایگاه دوم را در بین با ارزش ترین کمپانی های از آن خودکرده است.

آمازون و مایکروسافت نیز با وجود تمام فشار هایی که در این مدت بر این کمپانی ها بوده است، جایگاه خود را به عنوان چهارمین و پنجمین کمپانی های با ارزش در جهان حفظ کرده اند اما نکته جالب این گزارش، قرار گرفتن اوپراتور های ورایزون و At&T در جایگاه ششم و هفتم جدول است در حالی که اوپراتور های WalMart و China Mobile و سپس Wells Fargo به ترتیب جایگاه های هشتم تا دهم با ارزش ترین کمپانی جهان را تصاحب کرده اند.

بر اساس اطلاعات بدست آمده، کمپانی سامسونگ در سال 2015، مبلغ 1.5 میلیارد دلار به ارزش خود اضافه کرده است که ارزش کلی این کمپانی را به مبلغ 83.2 میلیارد دلار رسانده است.

بخش موبایل این کمپانی دلیل اصلی افزایش ارزش آن بوده است و سامسونگ توانسته موضع خود را به عنوان برند اول در کشور هند حفظ کند و فروش خود را نسبت به سال 2014 در این کشور بهبود دهد.

هر چند بازار گوشی های هوشمند در چین همچنان یک مشکل بزرگ برای سامسونگ به شمار میرود جایی که رقیب این کمپانی یعنی اپل فروش زیادی در این کشور دارد.

سامسونگ در حال برنامه ریزی برای ارائه چند مدل گوشی ویژه برای بازار چین است اما با در نظر گرفتن رقابت در بین کمپانی های آسیایی و دیگر فاکتور ها، سامسونگ کار سختی را برای جا افتادن در بازار چین پیش رو دارد.

با این حال هر اتفاقی ممکن است و باید صبر کرد و دید تا پایان سال چه اتفاقاتی خواهد افتاد.

به هر حال سامسونگ در سال 2015 توسط InterBrand به عنوان هفتمین برند برتر در جهان شناخته شد و این کمپانی از دید BrandFinance دومین برند با ارزش جهان در سال 2015 بود.

منبع: سخت افزار

کلیک جام...
ما را در سایت کلیک جام دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار clickjam بازدید : 198 تاريخ : شنبه 29 اسفند 1394 ساعت: 21:03

به گزارش جام جم کلیک ، بسیاری از افراد بعد از خریدن اولین مک بوک خود اولین چیزی را که بر روی آن نصب می کنند مرورگر گوگل کروم است البته این منطقی است؛ در روز های اولیه ای که کروم عرضه شد به سبک و سریع بودن شهره بود و برای بسیاری از افراد بهتر از مرورگر های فایرفاکس و سافاری بود و البته این موضوع تا آن زمان درست بود.

در این گزارش می خواهیم به شما بگوییم که اگر از مک بوک استفاده می کنید، باید از مرورگر گوگل کروم اجتناب کنید.

در طول این سال ها کروم، مرورگری بود که به آرامی از سیستم عامل OS X دور شد و کاربران این روند را که به آرامی پیش می رفت متوجه نشدند.

در اینجا ۱۰ دلیل برای شما می آوریم که اگر از لپ تاپ های مک بوک استفاده می کنید از مرورگر گوگل کروم استفاده نکنید.

کروم باتری مک بوک را تخلیه می کند

افزایش عمر باتری یکی از ویژگی های مهمی است که اپل به تازگی به نسخه های اخیر OS X اضافه کرده است.

ماوریکس تجهیزات اندازه گیری عمر باتری را به سیستم عامل استفاده کرده است که با کلیک روی آیکون باتری می توانید آن را مشاهده کنید.

هر بار که از کروم استفاده می کنید می توانید آن را در لیست خورنده های باتری مشاهده کنید. اگر عمر باتری برای شما مهم است می توانید سافاری را جایگزین گوگل کروم کنید تا حداقل یک ساعت به عمر باتری شما افزوده شود.

بنا به گزارش های گوگل، این کمپانی در حال کار کردن روی این موضوع می باشد ولی هنوز راه زیادی را تا تصحیح کردن آن دارد.

اگر هنوز هم مجاب نشده اید می توانید Activity Monitor را باز کنید و بعد به قسمت انرژی آن بروید.

حال چند مرورگر باز کنید و تب های آن ها را باز کنید. می بیند که مرورگر کروم از بقیه بیشتر انرژی مصرف خواهد کرد.

کاربران گاهی صدایی شبیه به صدای جت می شنوند

از عمر باتری می گذریم و می گوییم که برای بسیاری از کاربران اصلا این مورد اهمیت ندارد اما در مورد استفاده از قدرت پردازشی بیشتر در مقایسه با سافاری چه می گویید، هنگامی که می خواهید یک ویدئوی با کیفیت HD را در یوتیوب مشاهده کنید از لپ تاپ مک بوکتان صدایی شبیه صدای جت خواهید شنید.

کروم به راه خود می رود نه راه مک

نکته ای همیشه در مورد «کروم او اس» بیان می کنم این است : کروم او اس بد ترین چیزی است که تا به حال برای کروم در دیگر سیستم عامل ها اتفاق افتاده است. فکر می کنید ما اشتباه می کنیم؟ کروم او اس یک سیستم عامل عالیست و حجم مواردی که کروم مصرف می کند باعث می شود که این یک مرورگر، نام بدی را از خود در مک به جا بگذارد. این مرورگر به خوبی با سیستم عامل OS X ادغام نمی شود.

البته تفاوت های دیگری هم در این بین وجود دارد. اکثر برنامه های مک بلا فاصله بعد از اینکه از کلید های ترکیبی CMD-Q استفاده کنید بسته می شوند اما کروم کمی شما را منتظر می گذارد.

اکثر برنامه های مک پنجره ی مربوط به تنظبمات خود را دارد و این در حالی است که در کروم، از یک وب سایت در یک تب جدید برای اینکار استفاده می کند.

خب شما این تغییرات را دوست دارید یا نه؟ فکر کنم برنامه که ای کمی در یک سیستم عامل با دیگر برنامه ها تفاوت داشته باشد برای بیشتر کاربران نا خوشایند باشد. حال تصمیم خودتان است هنوز هم می توانید از مروگر گوگل کروم در مک استفاده کنید.

کروم سرعت کلی مک شما را پایین می آورد

آخرین بار که یک کاربر از من سوال پرسید که چرا سرعت مک من پایین آمده و در ادامه هم افزود این هم نمی تواند به خاطر تب های زیادی باشد که من در مرورگر کروم باز کرده ام.خب در مورد این پرسش باید توضیحاتی را ارائه کنم.

کروم با استفاده ی زیادی که از منابع سیستم و CPU می کند سرعت سیستم را پایین می آورد و این به خاطر برنامه نویسی ناکارامد این مرورگر است. اما بستن این مرورگر در بسیاری از دستگاه های مکینتاش باعث شده است تا کاربران سرعت بالاتری را در سیستم تجربه کنند.

فرمت گیج کننده/ اپلیکیشن / در هر اکوسیستم

کروم فولدری را در کامپیوتر من به صورت زیر ایجاد کرده است :

این برنامه ها فقط در مرورگر کروم باز می شوند و به طور پیشفرض روی این مرورگر تنظیم شده اند.

جالب اینجاست که وقتی این فولدر را حذف می کند دوباره باز می گردد.

در واقع کروم با باز کردن بوکمارک ها و چیز های دیگر کارهایی را که باید یک crapware انجام دهد را انجام می دهد.

گوگل برای مشاهده شما به کمک نیاز ندارد

ممکن است تا اینجای گزارش، این حس به شما القا شده باشد که ما نسبت به گوگل و مرورگرش حس خوبی نداریم اما اینطور نیست، ما از طرفداران قدیمی گوگل هستیم.

به طور مثال دسترسی به جیمیل برای بسیاری از کاربران ضروری است و گوگل مپ نیز شما را از سردرگمی در خیابان ها نجات می دهد. حتی کروم مک بوک نیز یک دستگاه عالی برای دانش آموزان است.

اما بحث ما در اینجا چیز دیگری است. حساب جیمیل در اصل یک آرشیو از ارتباطات شما است، برای مثال جستجو های شما در این حساب ذخیره می شود و در نهایت گوگل به یک آگاهی در مورد جستجو های شما می رسد.

گوگل به طور خودکار در مواردی به شما پیشنهاداتی هم می دهد که از همان جستجو های شما نشات گرفته است. با وجود این موارد بعضی از کاربران راحت نیستند که از مرورگر گوگل کروم استفاده کنند.

پشتیبانی مک ضعیف است

فقدان نرم افزار های اختصاصی موضوعی است که در هر سیستم عامل می توانیم به آن برخورد کنیم.

به عبارت ساده تر، در مک یک برنامه اختصاصی برای جستجو وجود ندارد و اگر شما از کروم هم استفاده کنید متناسب این سیستم عامل نیست.

سافاری به اندازه کافی خوب است

برای مدت طولانی اگر از کاربران این سوال را می پرسیدید، می گفتند که بله خوب است اما مرورگر های بهتر از آن هم پیدا می شود.در سال ۲۰۱۲ این جواب منطقی به نظر می رسید اما نسخه های اخیر سافاری، سریعتر شده اند، زیبایی چشمگیری دارند و هیچ انتقادی متوجه مرورگر اپل که به خوبی در مک کار می کند نیست.

اگر تا همین الان به استفاده از این مرورگر تردید داشتید، همین الان این نرم افزار را نصب کنید و از یک وب گردی با سرعت بالا در سیستم عامل مک لذت ببرید.

اگر هم در گذشته از این مرورگر استفاده می کردید و الان هم مطئمن نیستید که آیا این سافاری ارزش امتحان کردن را دارد یا نه، در پاسخ باید به شما بگوییم که اول این مرورگر را نصب کنید و بعد در مورد آن اظهار نظر کنید.

سافاری با محصولات اپل سازگاری بیشتری دارد

اگر شما از محصولات مختلف اپل استفاده می کنید که سیستم عامل این شرکت بر روی آنها اجرا می شود، بهترین انتخاب برای مرورگر شما سافاری خواهد بود. با استفاده از این مرورگر می توان با سیستم عامل دستگاه ادغام شد: مثلا در بخش رمز های عبور، علاوه بر این ها با آی کلود نیز همگام سازی می شود که برای بوک مارک های شما بهتر است و البته اینکه این ویژگی فقط با همین مرورگر کار می کند.

علاوه بر اینها اکوسیستم اپل، با مرورگری که توسط این شرکت طراحی و ساخته شده است بهتر عمل می کند. اگر این موضوع برای شما بهتر است، سافاری بهترین انتخاب برای شما خواهد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

کلیک جام...
ما را در سایت کلیک جام دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار clickjam بازدید : 185 تاريخ : شنبه 29 اسفند 1394 ساعت: 21:03

جام جم کلیکجام جم کلیکاز گوگل کروم در مک بوک استفاده نکنید +آموزشسامسونگ به عنوان سومین کمپانی ارزشمند در جهان شناخته شدامکان بازی در شبکه بین ایکس باکس با سایر کنسول های بازیواعظی به کاربران اینترنت و موبایل عیدی داد!

http://www.jamejamonline.ir Jamejam Daily Fa /Areas/Click/Content/Theme/Default/Images/logo.png http://Jamejaonline.ir Jamejam Daily

در این گزارش می خواهیم به شما بگوییم که اگر از لپ تاپ مک بوک استفاده می کنید، باید به دلایلی از مرورگر گوگل کروم اجتناب کنید. http://jamejamonline.ir/click/2323855482191998765/%D8%A7%D8%B2-%DA%AF%D9%88%DA%AF%D9%84-%DA%A9%D8%B1%D9%88%D9%85-%D8%AF%D8%B1-%D9%85%DA%A9-%D8%A8%D9%88%DA%A9-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D9%81%D8%A7%D8%AF%D9%87-%D9%86%DA%A9%D9%86%DB%8C%D8%AF-%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4 Sat, 19 Mar 2016 12:30:18 GMT http://www.jamejamonline.ir/Media/Image/1394/06/26/635780863643717097_S.jpg کمپانی کره ای سامسونگ، در حال حاظر اولین سازنده ی برتر گوشی های هوشمند در جهان به شمار میآید. این ابر کمپانی، مدت نسبتا زیادیست که در لیست های برترین ها همیشه در قسمت بالایی جدول حاظر بوده است با اینکه حتی در برخی دوره ها افت هایی در فروش و سوددهی داشته اند با این حال به سرعت خود را پیدا کرده و در مسیر درست، حرکت خود را ادامه داده است. http://jamejamonline.ir/click/2320257134378657899/%D8%B3%D8%A7%D9%85%D8%B3%D9%88%D9%86%DA%AF-%D8%A8%D9%87-%D8%B9%D9%86%D9%88%D8%A7%D9%86-%D8%B3%D9%88%D9%85%DB%8C%D9%86-%DA%A9%D9%85%D9%BE%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%A7%D8%B1%D8%B2%D8%B4%D9%85%D9%86%D8%AF-%D8%AF%D8%B1-%D8%AC%D9%87%D8%A7%D9%86-%D8%B4%D9%86%D8%A7%D8%AE%D8%AA%D9%87-%D8%B4%D8%AF Sat, 19 Mar 2016 10:00:00 GMT http://www.jamejamonline.ir/Media/Image/1394/12/26/635937344645751183_S.jpg پیشرفت فناوری باعث شده تا تجربه انجام بازی‌های کامپیوتری نسبت به گذشته چند برابر شود، در این بین امکان بازی‌ کردن عناوین دلخواه با دوستان از طریق شبکه‌های در نظر گرفته شده برای اینکار نیز ویژگی است که شاهد آن هستیم، اما تاکنون کاربرهای یک کنسول مشخص تنها مجبور بودند از شبکه ایجاد شده توسط سازنده کنسول استفاده کنند، در این بین ظاهرا مایکروسافت پا پیش گذاشته و به گیمرهای کنسول ایکس‌باکس‌وان خود اجازه می‌دهد به صورت آنلاین با گیمرهای کنسول پلی‌استیشن ۴ و کامپیوترهای خانگی به انجام بازی بپردازند. http://jamejamonline.ir/click/2318854474576447142/%D8%A7%D9%85%DA%A9%D8%A7%D9%86-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%B4%D8%A8%DA%A9%D9%87-%D8%A8%DB%8C%D9%86-%D8%A7%DB%8C%DA%A9%D8%B3-%D8%A8%D8%A7%DA%A9%D8%B3-%D8%A8%D8%A7-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%B1-%DA%A9%D9%86%D8%B3%D9%88%D9%84-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C Fri, 18 Mar 2016 12:47:29 GMT http://www.jamejamonline.ir/Media/Image/1394/04/07/635711020089100137_S.jpg وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از ۳ اقدام مهم در جهت افزایش سرعت و کیفیت شبکه ارتباطی کشور در ایام نوروز ۹۵ خبر داد و گفت: افزایش سرعت اینترنت، عیدی ما به کاربران است. http

کلیک جام...
ما را در سایت کلیک جام دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار clickjam بازدید : 179 تاريخ : شنبه 29 اسفند 1394 ساعت: 19:45

به گزارش جام جم کلیک ، مایکروسافت مدت زیادی است که وعده داده تا به گیمرهای خود اجازه دهد با سایر گیمرها در پلتفرم‌های مختلف به بازی بپردازند، اگر این وعده صورت پذیرد، گیمرهای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس‌وان و کامپیوتری‌های خانگی قادر هستند یک عنوان واحد را همزمان با یکدیگر به بازی بپردازند. از این پس بازی‌سازان قادر هستند این ویژگی را در عناوین ایکس‌باکس‌وان و ویندوز ۱۰ خود لحاظ کنند و در عین حال سونی و سایر دارندگان پلتفرم‌های بازی نیز طبیعتا باید این امکان را در اختیار کاربران خود قرار دهند.

ناگفته نماند که در حال حاضر عناوین زیادی با این ویژگی سازگار نیستند و تنها بازی راکت لیگ (Rocket League) از امکان بازی بین چند پلتفرم مایکروسافت پشتیبانی می‌کند، جالب اینجاست که مایکروسافت از سایر پلتفرم‌ها نیز دعوت کرده تا در این طرح مشارکت کنند، مایکروسافت تاکید دارد که سونی و سایر پلتفرم‌ها این امکان را مهیا کنند تا گیمرها با آزادی بیشتری با یکدیگر به بازی بپردارند.

با این حساب می‌توان انتظار داشت اگر سایر صاحبان صنعت بازی‌سازی به دعوت مایکروسافت لبیک بگویند، آینده بازی‌های آنلاین دگرگون خواهد شد. همان‌گونه که در ابتدا ذکر شد، در حال حاضر گیمرها قادر هستند عناوین کنسول پلی‌استیشن را تنها در شبکه پلی‌استیشن نِتوُرک با یکدیگر بازی کنند و گیمرهای کنسول ایکس‌باکس‌وان نیز تنها در شبکه ایکس‌باکس‌لایو با یکدیگر به بازی بپردازند،

به این ترتیب اگر دوستان شما کنسول ایکس‌باکس‌وان داشته باشند برای بازی با آنها شما هم مجبور هستید کنسول ایکس‌باکس‌وان تهیه کنید. امکان بازی آنلاین در پلتفرم‌های مختلف حرکت بزرگی است و تمامی این محدودیت‌ها را مرتفع می‌کند.

ناگفته نماند که اگر این برنامه تمام و کمال اجرا شود گیمرهای کامپیوترهای خانگی هم قادر به رقابت با کنسول‌ها در محیط آنلاین هستند. بد نیست بدانید که استفاده از موس و صفحه‌کلید هنوز به عنوان بهترین ابزار برای کنترل‌ بازی‌ها در عناوین اول شخص به حساب می‌آید، به این ترتیب سازندگانِ بازی باید شرایطی را مهیا کنند تا در حین اجرای این عناوین بین کنسول‌های مختلف تعادل برای رقابت گیمرها از لحاظ کنترل بازی لحاظ شود.

منبع: فارنت

کلیک جام...
ما را در سایت کلیک جام دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار clickjam بازدید : 169 تاريخ : شنبه 29 اسفند 1394 ساعت: 18:27

به گزارش جام جم کلیک ، این غول کره ای ماه گذشته از پرچمداران جدید خود رونمایی کرد و با توجه به خبر های منتشر شده، پرچمداران سامسونگ در تعداد های بالا در حال فروش هستند و انتظار میرود اس 7 رکورد فروش تمامی گلکسی های پیشین را بشکند. اکنون Brand Finance گزارش جدیدی در مورد ارزش این کمپانی منتشر کرده است.

همان طور که گفته شد ، سامسونگ با اینکه کمپانی شماره یک در زمینه تولید گوشی های هوشمند است اما آیا این کمپانی کره ای، با ارزش ترین کمپانی جهان هم هست یا خیر؟

جواب این سوال منفی است اما با این حال ، سامسونگ تا رسیدن به افتخار با ارزش ترین کمپانی جهان فاصله ی چندانی ندارد.

بر اساس نتایج بدست آمده از سوی Brand Finance، اکنون سامسونگ سومین کمپانی با ارزش در جهان است.

اپل در رتبه اول قرار گرفته و گوگل نیز جایگاه دوم را در بین با ارزش ترین کمپانی های از آن خودکرده است.

آمازون و مایکروسافت نیز با وجود تمام فشار هایی که در این مدت بر این کمپانی ها بوده است، جایگاه خود را به عنوان چهارمین و پنجمین کمپانی های با ارزش در جهان حفظ کرده اند اما نکته جالب این گزارش، قرار گرفتن اوپراتور های ورایزون و At&T در جایگاه ششم و هفتم جدول است در حالی که اوپراتور های WalMart و China Mobile و سپس Wells Fargo به ترتیب جایگاه های هشتم تا دهم با ارزش ترین کمپانی جهان را تصاحب کرده اند.

بر اساس اطلاعات بدست آمده، کمپانی سامسونگ در سال 2015، مبلغ 1.5 میلیارد دلار به ارزش خود اضافه کرده است که ارزش کلی این کمپانی را به مبلغ 83.2 میلیارد دلار رسانده است.

بخش موبایل این کمپانی دلیل اصلی افزایش ارزش آن بوده است و سامسونگ توانسته موضع خود را به عنوان برند اول در کشور هند حفظ کند و فروش خود را نسبت به سال 2014 در این کشور بهبود دهد.

هر چند بازار گوشی های هوشمند در چین همچنان یک مشکل بزرگ برای سامسونگ به شمار میرود جایی که رقیب این کمپانی یعنی اپل فروش زیادی در این کشور دارد.

سامسونگ در حال برنامه ریزی برای ارائه چند مدل گوشی ویژه برای بازار چین است اما با در نظر گرفتن رقابت در بین کمپانی های آسیایی و دیگر فاکتور ها، سامسونگ کار سختی را برای جا افتادن در بازار چین پیش رو دارد.

با این حال هر اتفاقی ممکن است و باید صبر کرد و دید تا پایان سال چه اتفاقاتی خواهد افتاد.

به هر حال سامسونگ در سال 2015 توسط InterBrand به عنوان هفتمین برند برتر در جهان شناخته شد و این کمپانی از دید BrandFinance دومین برند با ارزش جهان در سال 2015 بود.

منبع: سخت افزار

کلیک جام...
ما را در سایت کلیک جام دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار clickjam بازدید : 200 تاريخ : شنبه 29 اسفند 1394 ساعت: 18:27

کلیک جام...
ما را در سایت کلیک جام دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار clickjam بازدید : 174 تاريخ : شنبه 29 اسفند 1394 ساعت: 18:27

به گزارش جام جم کلیک ، این غول کره ای ماه گذشته از پرچمداران جدید خود رونمایی کرد و با توجه به خبر های منتشر شده، پرچمداران سامسونگ در تعداد های بالا در حال فروش هستند و انتظار میرود اس 7 رکورد فروش تمامی گلکسی های پیشین را بشکند. اکنون Brand Finance گزارش جدیدی در مورد ارزش این کمپانی منتشر کرده است.

همان طور که گفته شد ، سامسونگ با اینکه کمپانی شماره یک در زمینه تولید گوشی های هوشمند است اما آیا این کمپانی کره ای، با ارزش ترین کمپانی جهان هم هست یا خیر؟

جواب این سوال منفی است اما با این حال ، سامسونگ تا رسیدن به افتخار با ارزش ترین کمپانی جهان فاصله ی چندانی ندارد.

بر اساس نتایج بدست آمده از سوی Brand Finance، اکنون سامسونگ سومین کمپانی با ارزش در جهان است.

اپل در رتبه اول قرار گرفته و گوگل نیز جایگاه دوم را در بین با ارزش ترین کمپانی های از آن خودکرده است.

آمازون و مایکروسافت نیز با وجود تمام فشار هایی که در این مدت بر این کمپانی ها بوده است، جایگاه خود را به عنوان چهارمین و پنجمین کمپانی های با ارزش در جهان حفظ کرده اند اما نکته جالب این گزارش، قرار گرفتن اوپراتور های ورایزون و At&T در جایگاه ششم و هفتم جدول است در حالی که اوپراتور های WalMart و China Mobile و سپس Wells Fargo به ترتیب جایگاه های هشتم تا دهم با ارزش ترین کمپانی جهان را تصاحب کرده اند.

بر اساس اطلاعات بدست آمده، کمپانی سامسونگ در سال 2015، مبلغ 1.5 میلیارد دلار به ارزش خود اضافه کرده است که ارزش کلی این کمپانی را به مبلغ 83.2 میلیارد دلار رسانده است.

بخش موبایل این کمپانی دلیل اصلی افزایش ارزش آن بوده است و سامسونگ توانسته موضع خود را به عنوان برند اول در کشور هند حفظ کند و فروش خود را نسبت به سال 2014 در این کشور بهبود دهد.

هر چند بازار گوشی های هوشمند در چین همچنان یک مشکل بزرگ برای سامسونگ به شمار میرود جایی که رقیب این کمپانی یعنی اپل فروش زیادی در این کشور دارد.

سامسونگ در حال برنامه ریزی برای ارائه چند مدل گوشی ویژه برای بازار چین است اما با در نظر گرفتن رقابت در بین کمپانی های آسیایی و دیگر فاکتور ها، سامسونگ کار سختی را برای جا افتادن در بازار چین پیش رو دارد.

با این حال هر اتفاقی ممکن است و باید صبر کرد و دید تا پایان سال چه اتفاقاتی خواهد افتاد.

به هر حال سامسونگ در سال 2015 توسط InterBrand به عنوان هفتمین برند برتر در جهان شناخته شد و این کمپانی از دید BrandFinance دومین برند با ارزش جهان در سال 2015 بود.

منبع: سخت افزار

کلیک جام...
ما را در سایت کلیک جام دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار clickjam بازدید : 167 تاريخ : شنبه 29 اسفند 1394 ساعت: 14:16

به گزارش جام جم کلیک ، گوگل علاقه‌ بسیاری به ایجاد هیاهو در زمینه‌ نامگذاری نسخه‌های مختلف اندروید دارد. حالا که اندروید «N» نسخه‌ پیش نمایش عرضه شده و فرصت خوبی است تا گوگل بار دیگر بین علاقمندان به اندروید هیاهویی راه بیاندازد.

گوگل در نظرسنجی جدید خود از کاربران می‌خواهد تا علاوه بر پیشنهاد گزینه‌‌ای بران نامگذاری اندروید «N»، از بین گزینه‌های پیشنهادی نیز یکی را انتخاب کنند. نکته‌ جالب در مورد این نظرسنجی نبود نوتلا در بین گزینه‌ها است.

البته باید گفت که این حرکت گوگل بیشتر جنبه‌ سردرگم کردن دارد؛ چرا که در گذشته نیز شاهد اتفاقی مشابه برای اندروید لا‌لی‌پاپ بودیم.

گوگل در آن زمان نیز در ویدیوهای تبلیغاتی خود محصولات خوراکی زیادی که با حرف L شروع می‌شدند را به نمایش گذاشت، اما خبری از آبنبات چوبی نبود.

البته باید گفت که اگر جزو تیم Google Opinion Rewards هستید سعی کنید نظرسنجی را کاملا جدی بگیرید؛ چرا که اعضای تاثیرگذار در نامگذاری نسخه‌های اندروید پاسخ‌های شما را نیز به دقت بررسی می‌کنند.

منبع: زومیت

کلیک جام...
ما را در سایت کلیک جام دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار clickjam بازدید : 198 تاريخ : جمعه 28 اسفند 1394 ساعت: 19:18

به گزارش جام جم کلیک ، محمود واعظی با اشاره به اقدامات کمیته نوروزی ارتباطات که با هدف تسهیل دسترسی به شبکه های ارتباطی کشور، از یک ماه گذشته آغاز به کار کرده است اظهار داشت: این کمیته در ۳ محور، فعالیت خود را پیگیری می کند که شامل تقویت شبکه اینترنت، ظرفیت سازی آنتن های موبایل و تقویت شبکه انتقال زیرساخت می شود.

وی افزود: هم اکنون همکاران ما در وزارت ارتباطات، در حال شناسایی شهرها و مکانهایی هستند که بیشترین تجمع در ایام نوروز به آنها اختصاص دارد. براین اساس قرار است شبکه اینترنت و ظرفیت آن در این مناطق تقویت شود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تاکید براینکه در زمینه موبایل نیز برنامه ریزی برای تقویت شبکه موبایل در دستور کار قرار دارد، گفت: در مناطق پرتردد و پرترافیک، آنتن های BTS سیار برای افزایش ظرفیت شبکه موبایل کار گذاشته شده است تا مشکلی از نظر مکالمه و ارسال پیامک به وجود نیاید.

وی با اشاره به اینکه افزایش ظرفیت شبکه انتقال زیرساخت ارتباطی کشور از دیگر اقدامات انجام شده است افزود: تمامی سعی مان این است که در عید نوروز ۹۵ تا جایی که ممکن است ظرفیتهای شبکه های ارتباطی افزایش یابد تا مردم بدون مشکل از این شبکه ها استفاده کنند.

واعظی با بیان اینکه عیدی ما به کاربران اینترنت، سرعت و کیفیت مناسب این شبکه در نوروز ۹۵ است، پیش بینی کرد که در برقراری ارتباطات مردم، مشکلی به وجود نخواهد آمد و همانطور که در نوروز ۹۴ نسبت به سالهای گذشته، ارتباطات پایداری وجود داشت، امسال نیز با وضعیت بهتری در دسترسی به شبکه های ارتباطی روبه رو خواهیم بود.

منبع: مهر

کلیک جام...
ما را در سایت کلیک جام دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار clickjam بازدید : 163 تاريخ : جمعه 28 اسفند 1394 ساعت: 19:18

به گزارش جام جم کلیک ، مایکروسافت مدت زیادی است که وعده داده تا به گیمرهای خود اجازه دهد با سایر گیمرها در پلتفرم‌های مختلف به بازی بپردازند، اگر این وعده صورت پذیرد، گیمرهای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس‌وان و کامپیوتری‌های خانگی قادر هستند یک عنوان واحد را همزمان با یکدیگر به بازی بپردازند. از این پس بازی‌سازان قادر هستند این ویژگی را در عناوین ایکس‌باکس‌وان و ویندوز ۱۰ خود لحاظ کنند و در عین حال سونی و سایر دارندگان پلتفرم‌های بازی نیز طبیعتا باید این امکان را در اختیار کاربران خود قرار دهند.

ناگفته نماند که در حال حاضر عناوین زیادی با این ویژگی سازگار نیستند و تنها بازی راکت لیگ (Rocket League) از امکان بازی بین چند پلتفرم مایکروسافت پشتیبانی می‌کند، جالب اینجاست که مایکروسافت از سایر پلتفرم‌ها نیز دعوت کرده تا در این طرح مشارکت کنند، مایکروسافت تاکید دارد که سونی و سایر پلتفرم‌ها این امکان را مهیا کنند تا گیمرها با آزادی بیشتری با یکدیگر به بازی بپردارند.

با این حساب می‌توان انتظار داشت اگر سایر صاحبان صنعت بازی‌سازی به دعوت مایکروسافت لبیک بگویند، آینده بازی‌های آنلاین دگرگون خواهد شد. همان‌گونه که در ابتدا ذکر شد، در حال حاضر گیمرها قادر هستند عناوین کنسول پلی‌استیشن را تنها در شبکه پلی‌استیشن نِتوُرک با یکدیگر بازی کنند و گیمرهای کنسول ایکس‌باکس‌وان نیز تنها در شبکه ایکس‌باکس‌لایو با یکدیگر به بازی بپردازند،

به این ترتیب اگر دوستان شما کنسول ایکس‌باکس‌وان داشته باشند برای بازی با آنها شما هم مجبور هستید کنسول ایکس‌باکس‌وان تهیه کنید. امکان بازی آنلاین در پلتفرم‌های مختلف حرکت بزرگی است و تمامی این محدودیت‌ها را مرتفع می‌کند.

ناگفته نماند که اگر این برنامه تمام و کمال اجرا شود گیمرهای کامپیوترهای خانگی هم قادر به رقابت با کنسول‌ها در محیط آنلاین هستند. بد نیست بدانید که استفاده از موس و صفحه‌کلید هنوز به عنوان بهترین ابزار برای کنترل‌ بازی‌ها در عناوین اول شخص به حساب می‌آید، به این ترتیب سازندگانِ بازی باید شرایطی را مهیا کنند تا در حین اجرای این عناوین بین کنسول‌های مختلف تعادل برای رقابت گیمرها از لحاظ کنترل بازی لحاظ شود.

منبع: فارنت

کلیک جام...
ما را در سایت کلیک جام دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار clickjam بازدید : 148 تاريخ : جمعه 28 اسفند 1394 ساعت: 19:18

به گزارش جام جم کلیک ، مایکروسافت مدت زیادی است که وعده داده تا به گیمرهای خود اجازه دهد با سایر گیمرها در پلتفرم‌های مختلف به بازی بپردازند، اگر این وعده صورت پذیرد، گیمرهای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس‌وان و کامپیوتری‌های خانگی قادر هستند یک عنوان واحد را همزمان با یکدیگر به بازی بپردازند. از این پس بازی‌سازان قادر هستند این ویژگی را در عناوین ایکس‌باکس‌وان و ویندوز ۱۰ خود لحاظ کنند و در عین حال سونی و سایر دارندگان پلتفرم‌های بازی نیز طبیعتا باید این امکان را در اختیار کاربران خود قرار دهند.

ناگفته نماند که در حال حاضر عناوین زیادی با این ویژگی سازگار نیستند و تنها بازی راکت لیگ (Rocket League) از امکان بازی بین چند پلتفرم مایکروسافت پشتیبانی می‌کند، جالب اینجاست که مایکروسافت از سایر پلتفرم‌ها نیز دعوت کرده تا در این طرح مشارکت کنند، مایکروسافت تاکید دارد که سونی و سایر پلتفرم‌ها این امکان را مهیا کنند تا گیمرها با آزادی بیشتری با یکدیگر به بازی بپردارند.

با این حساب می‌توان انتظار داشت اگر سایر صاحبان صنعت بازی‌سازی به دعوت مایکروسافت لبیک بگویند، آینده بازی‌های آنلاین دگرگون خواهد شد. همان‌گونه که در ابتدا ذکر شد، در حال حاضر گیمرها قادر هستند عناوین کنسول پلی‌استیشن را تنها در شبکه پلی‌استیشن نِتوُرک با یکدیگر بازی کنند و گیمرهای کنسول ایکس‌باکس‌وان نیز تنها در شبکه ایکس‌باکس‌لایو با یکدیگر به بازی بپردازند،

به این ترتیب اگر دوستان شما کنسول ایکس‌باکس‌وان داشته باشند برای بازی با آنها شما هم مجبور هستید کنسول ایکس‌باکس‌وان تهیه کنید. امکان بازی آنلاین در پلتفرم‌های مختلف حرکت بزرگی است و تمامی این محدودیت‌ها را مرتفع می‌کند.

ناگفته نماند که اگر این برنامه تمام و کمال اجرا شود گیمرهای کامپیوترهای خانگی هم قادر به رقابت با کنسول‌ها در محیط آنلاین هستند. بد نیست بدانید که استفاده از موس و صفحه‌کلید هنوز به عنوان بهترین ابزار برای کنترل‌ بازی‌ها در عناوین اول شخص به حساب می‌آید، به این ترتیب سازندگانِ بازی باید شرایطی را مهیا کنند تا در حین اجرای این عناوین بین کنسول‌های مختلف تعادل برای رقابت گیمرها از لحاظ کنترل بازی لحاظ شود.

منبع: فارنت

کلیک جام...
ما را در سایت کلیک جام دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار clickjam بازدید : 162 تاريخ : جمعه 28 اسفند 1394 ساعت: 16:00

به گزارش جام جم کلیک ، محمود واعظی با اشاره به اقدامات کمیته نوروزی ارتباطات که با هدف تسهیل دسترسی به شبکه های ارتباطی کشور، از یک ماه گذشته آغاز به کار کرده است اظهار داشت: این کمیته در ۳ محور، فعالیت خود را پیگیری می کند که شامل تقویت شبکه اینترنت، ظرفیت سازی آنتن های موبایل و تقویت شبکه انتقال زیرساخت می شود.

وی افزود: هم اکنون همکاران ما در وزارت ارتباطات، در حال شناسایی شهرها و مکانهایی هستند که بیشترین تجمع در ایام نوروز به آنها اختصاص دارد. براین اساس قرار است شبکه اینترنت و ظرفیت آن در این مناطق تقویت شود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تاکید براینکه در زمینه موبایل نیز برنامه ریزی برای تقویت شبکه موبایل در دستور کار قرار دارد، گفت: در مناطق پرتردد و پرترافیک، آنتن های BTS سیار برای افزایش ظرفیت شبکه موبایل کار گذاشته شده است تا مشکلی از نظر مکالمه و ارسال پیامک به وجود نیاید.

وی با اشاره به اینکه افزایش ظرفیت شبکه انتقال زیرساخت ارتباطی کشور از دیگر اقدامات انجام شده است افزود: تمامی سعی مان این است که در عید نوروز ۹۵ تا جایی که ممکن است ظرفیتهای شبکه های ارتباطی افزایش یابد تا مردم بدون مشکل از این شبکه ها استفاده کنند.

واعظی با بیان اینکه عیدی ما به کاربران اینترنت، سرعت و کیفیت مناسب این شبکه در نوروز ۹۵ است، پیش بینی کرد که در برقراری ارتباطات مردم، مشکلی به وجود نخواهد آمد و همانطور که در نوروز ۹۴ نسبت به سالهای گذشته، ارتباطات پایداری وجود داشت، امسال نیز با وضعیت بهتری در دسترسی به شبکه های ارتباطی روبه رو خواهیم بود.

منبع: مهر

کلیک جام...
ما را در سایت کلیک جام دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار clickjam بازدید : 137 تاريخ : جمعه 28 اسفند 1394 ساعت: 14:43

به گزارش جام جم کلیک ، دوره، دوره مبتدی‌هایی است که با ابزارهای مختلف سعی دارند حرفه‌ای جلوه کنند والحق والانصاف که برخی از آنها حرفه‌ای هم هستند. از آنجا که مخاطب این نوشته هم اکثرا افراد عادی یا به تعبیر خودمان، آماتور هستند تصمیم داریم اصول اساسی را برای عکاسی با موبایل به شما آموزش دهیم. اصولی که وقتی سفرهای مختلفی به گوشه و کنار شهر یا کشور یا حتی جهان دارید به دردتان خواهد خورد.

اولین توصیه را با شعری از سهراب سپهری آغاز می‌کنیم. او که گفت چشم‌ها را باید شست. همین شعر سهراب توصیه اول ماست. لنز دوربین خود را پاک کنید. تلفن‌های هوشمند به دلیل کارکرد بالایی که دارند، بسرعت کثیف می‌شوند و این کثیفی می‌تواند تاثیر زیادی روی کیفیت عکس شما داشته باشد. صد البته که پس از تمیز کردن لنز، نمایشگر را هم تمیز کنید که بتوانید قضاوت درستی راجع به عکس خود داشته باشید. برای تمیز کردن لنز هم می‌توانید از دستمال کاغذی معمولی استفاده کنید و هم اگر قدری بخواهید حرفه‌ای و مطابق اصول این کار را انجام دهید از اسپری‌های مخصوصی که در بازار هست بهره ببرید.

دومین توصیه ما برای عکاسی از پدیده‌های طبیعی یا تاریخی با تلفن همراه، استفاده نکردن از زوم است. زوم‌های تلفن‌های همراه، از نوع دیجیتال هستند و هر قدر که شما بخواهید تصویر دورتر را به شکل بهتری بگیرید، به شکل متناقضی کیفیت عکس شما را پایین می‌آورند بنابراین سعی کنید که بدون زوم عکس بگیرید. نهایتا می‌توانید آن عکس را بعدا کراپ کنید (برش بدهید) یا اگر خیلی لازم بود، بعدا روی نقطه خاصی زوم کنید که در این شرایط حداقل کیفیت عکس اصلی‌تان حفظ خواهد شد.

سومین و آخرین توصیه ما در این هفته، استفاده درست از فوکوس است. نقطه فوکوس نقطه‌ای است که می‌خواهید تمرکز اصلی عکس روی آن باشد و در محصول نهایی به صورت شفافی دیده شود. در اکثر گوشی‌های هوشمند شما می‌توانید با یک بار لمس کردن نقطه‌ای که می‌خواهید روی آن فوکوس کنید؛ به صورت دستی آن نقطه را انتخاب کنید، وگرنه معمولا این نقطه به صورت اتوماتیک انتخاب می‌شود. یادتان نرود معمولا فوکوس روی سوژه اصلی عکس است.

ضمیمه چمدان

کلیک جام...
ما را در سایت کلیک جام دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار clickjam بازدید : 140 تاريخ : پنجشنبه 27 اسفند 1394 ساعت: 21:49

خیلی از ما در حالی به خواب می رویم که گوشی هوشمندمان درست در کنارمان است پس چرا از مزایای آن استفاده نکنیم!؟ برنامه های مفیدی وجود دارند که می توانند خواب راحت تری را برایتان به ارمغان بیاورند. کلیک جام...
ما را در سایت کلیک جام دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار clickjam بازدید : 138 تاريخ : پنجشنبه 27 اسفند 1394 ساعت: 20:41

به گزارش جام جم کلیک ، این شرکت حق اختراعی را به نام خود به ثبت رسانده که بر مبنای آن دوربین گوشی چهره خریدار را شناسایی می کند و سپس برای جلوگیری از هرگونه تقلب و سوءاستفاده از کاربر درخوسات می شود در برابر دوربین حرکتی اعم از چشمک زدن و ... را انجام دهد. با این کار نمی توان عکس یک فرد را به جای انسان واقعی جا زد.

پس از این کار فرد می تواند اقلام مورد نظر برای خرید را در سایت آمازون انتخاب کند و هزینه این کار هم پرداخت خواهد شد. البته استفاده از چنین روش هایی برای خرید ممکن است ضعف های امنیتی داشته باشد و لذا بعید به نظر می رسد که آمازون در آینده نزدیک روش مذکور را عملی کند.

استفاده از این روش مشکل تایپ با صفحه کلیدهای کوچک تلفن های همراه را هم برطرف می کند، زیرا هر کاربر با تکان دادن سر یا پلک زدن و ... می تواند فرایند خرید را آغاز کند.

قرار است این فناوری محدود به تلفن های همراه نباشد و کاربران تبلت ها، لپ تاپ ها، رایانه های رومیزی و ... هم بتوانند از آن استفاده کنند. مزیت دیگر فناوری مذکور امکان تعریف یک یا چند چهره خاص برای خرید از حساب های کاربری آمازون است تا دیگر افراد نتوانند از این روش سوءاستفاده کنند.

منبع: فارس

کلیک جام...
ما را در سایت کلیک جام دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار clickjam بازدید : 155 تاريخ : پنجشنبه 27 اسفند 1394 ساعت: 13:08

حدود یک ماه پیش بود که نخستین تصادف جدی ناوگان رباتیک این شرکت ثبت شد. در 25 بهمن، برخورد خودروی لکسوس آرایکس گوگل با یک دستگاه اتوبوس حمل و نقل شهری در مانتین ویو به تصادف منجر شد. براساس گزارش تصادف، لکسوس آرایکس حین حرکت در مسیر متوجه وجود تعدادی کیسه شن در کنار زهکشی بلوار می‌شود و برای این که با مانع برخورد نکند، تصمیم می‌گیرد از باند سمت راست به باند وسط بلوار تغییر جهت دهد. پیش از تغییر مسیر، خودرو می‌ایستد تا از بار ترافیک در باند وسط کاسته شود و سپس اقدام به حرکت می‌کند. در این هنگام، یک دستگاه اتوبوس از پشت‌سر به لکسوس آرایکس نزدیک می‌شود، اما خودروی گوگل که تصور می‌کرده راننده اتوبوس توقف خواهد کرد یا حداقل از سرعت خود خواهد کاست، به تغییر مسیر از باند راست به باند وسط ادامه می‌دهد و چون اتوبوس توقف نمی‌کند، برخورد لکسوس آرایکس با پهلوی راست اتوبوس به تصادف منجر می‌شود. سرعت خودروی گوگل در زمان تصادف کمتر از 2/3 کیلومتر در ساعت و سرعت اتوبوس حدود ۲۴ کیلومتر در ساعت گزارش شده است. با توجه به این که تصادف در سرعت پایین رخ داد، هیچ گونه خسارت جانی در پی نداشت، اما سپر و چرخ جلو و یکی از حسگرهای کناری لکسوس آرایکس صدمه دید. اکنون ۱۵ ماه از آغاز ترددهای آزمایشی خودروهای مستقل بدون راننده گوگل می‌گذرد و این خودروها تا امروز بیش از ۶۰۰ هزار کیلومتر مسیر را بدون دخالت عامل انسانی طی کرده‌اند.

نتایج گزارش‌ها نشان می‌دهد در این مدت بیش از ۳۴۰ بار عامل انسانی حاضر در خودرو به دلایل مختلف مجبور شده است هدایت خودرو را به عهده گیرد. در ۲۷۲ مورد، فناوری هدایت خودکار از کار افتاد و هدایت وسیله نقلیه به عامل انسانی واگذار شد و در ۶۹ مورد دیگر، عامل انسانی به منظور پیشگیری از خطر وارد عمل شد و هدایت وسیله نقلیه را به عهده گرفت. تا پیش از این تصادف، گوگل در هیچ یک از تصادفات ثبت شده خودروهای بدون راننده این شرکت مقصر شناخته نشده بود، اما در این مورد شرکت گوگل بخشی از تقصیر را به گردن گرفته است؛ زیرا گفته می‌شود اگر لکسوس آرایکس بموقع تغییر مسیر می‌داد، تصادف اتفاق نمی‌افتاد. با این حال گوگل همچنان تأکید دارد حتی عامل انسانی حاضر در خودرو نیز که اتوبوس را در آینه سمت چپ تشخیص داده بود، گمان می‌کرد راننده اتوبوس توقف می‌کند یا حداقل از سرعت خود می‌کاهد. گوگل در تازه‌ترین گزارش خود اعلام کرد اصلاحات لازم را در نرم‌افزار لکسوس آرایکس اعمال کرده است و این خودرو از این پس در موقعیت‌های مشابه نسبت به خودروهای بزرگ‌تر حساس‌تر عمل خواهد کرد.

به عقیده کارشناسان، این تصادف در واقع زنگ خطری است که هشدار می‌دهد، هرچند خودروهای مستقل بدون راننده هم‌اکنون در برخی کشورها به خیابان‌های شهری راه یافته‌اند، اما هنوز مسیر درازی در پیش است تا احتمال بروز خطا در این سیستم‌ها به حداقل کاهش یابد.

منبع: consumerreports.org

مترجم: صدف دژآلود

جام‌جم

کلیک جام...
ما را در سایت کلیک جام دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار clickjam بازدید : 136 تاريخ : پنجشنبه 27 اسفند 1394 ساعت: 13:08

به گزارش جام جم کلیک ، امروز به شما اپلیکیشن هایی معرفی می کنیم که توسط آن ها می توانید به راحتی در شهر تهران گردش کنید و لذت ببیرید.

راهنمای خطوط اتوبوسرانی تهران

اگر خودروی شخصی ندارید و یا خودروی شخصی دارید و نمی خواهید از آن استفاده کنید، می توانید از حمل و نقل عمومی استفاده نمایید.

اتوبوسرانی تهران در این ایام با شبکه ای گسترده در خدمت شماست. نرم افزار راهنمای خطوط اتوبوسرانی تهران می تواند برای برنامه ریزی سفر های درون شهری با اتوبوس به شما کمک کند.

این برنامه ابزار مناسبی برای استفاده بهینه از خدمات ناوگان اتوبوسرانی تهران است. این برنامه با امکان جستجوی نزدیکترین ایستگاه‌ یا خط مورد نظر و تخمین زمان ورود اتوبوس، امکان مدیریت بهتر سفرهای درون‌شهری را به همراه خواهد داشت.

نمایش فهرست نزدیک‌ترین ایستگاه‌ها به کاربر و نمایش تصویری مسیر و ایستگاه های خط انتخاب شده بر روی نقشه از دیگر امکانات این برنامه هستند.

مترو تهران‌

مترو وسیله ایمن و سریع و ارزان ترین برای حمل و نقل در شهر تهران است که ایام نوروز 95 نیز کماکان در حال سرویس دهی است. نرم افزار موبایلی مترو تهران می تواند مسیریابی در خطوط متروی تهران ، اطلاع از امکانات هر ایستگاه ، مکان‌یابی مراکز شهری مجاور و مسیریابی خطوط تاکسی و اتوبوس منتهی به مترو را میسر ‌کند تا شما بتوانید ایام تعطیلات از خارج کردن خودروی خود صرف نظر کنید!

تهران گردی

این راهنمای سفر شامل اطلاعات مفید و کاربردی برای سفر به تهران ، راهنمای اقامت ، راهنمای غذاها و نوشیدنی های محلی، رستوران ها و کافه ها، جاذبه های گردشگری و چندین عنوان کاربردی دیگر است که به خوبی می تواند گزینه های مناسبی و متنوعی برای سفر به تهران در اختیار شما بگذارد. با این برنامه به تمام اطلاعاتی که در طول سفر به تهران احتیاج دارید دسترسی خواهید داشت.

نقشه آفلاین تهران

نرم افزاری کاربردی بدن نیاز به اینترنت! که با آن می توانید از امکانات آن استفاده کنید. از قابلیت های این نرم افزار می توان به جستجوی اماکن ، مکان‌یابی مبتنی بر GPS ، طبقه‌بندی اماکن، راهنمای کاربران ، نقشه خطوط مترو و نقشه خطوط اتوبوس تندرو و... اشاره کرد و همه این ها بدون نیاز به اینترنت در اختیار شماست.

مکان های دیدنی تهران

با این نرم افزار می توانیم تمامی اماکن دیدنی و تفریحی از قبیل پارک ها ، موزه ها ، کاخ ها ، بناهای تاریخی و ... را با شرح و توضیحات ببینیم و برای بازدید حضوری از این مکان ها در ایام تعطیلات نوروزی برنامه ریزی کنیم.

نقاط گردشگری تهران

این نرم افزار بهترین نقاط تفریحی و گردشگری شهر تهران را با تمام اطلاعات از جمله تاریخچه آن در اختیار علاقه مندان قرار می دهد تا کاربران بتوانند پس از دریافت اطلاعات اولیه برای گردش و تفریح در ایام نوروز 95 برنامه ریزی کنند.

سید معین قاسمی - جام جم کلیک

کلیک جام...
ما را در سایت کلیک جام دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار clickjam بازدید : 142 تاريخ : پنجشنبه 27 اسفند 1394 ساعت: 13:08

جام جم کلیکجام جم کلیکاپلیکیشن هایی برای تهران گردی در نوروز 95گوگل مقصر می‌شودبا سلفی گرفتن هزینه خرید محصولات مختلف را بپردازیدافزونه‌های مرورگر Edge می‌توانند در گوگل کروم هم اجرا شوندشگفت انگیزترین لوازم جانبی موبایل + عکسنقشه ای عجیب از جهان آنلاین!امکان نصب و آپدیت اندروید N فراهم شداینتل سرعت مک بوک ها را 1000 برابر می کند10 توصیه امنیتی برای استفاده از ایمیلتکذیب ارتباط کندی تلگرام با فیلترینگ هوشمندربات نیم وجبی خانه تکانی را راحت می‌کندلپ تاپ هک کنید ،۱۰۰ هزار دلار جایزه بگیرید!ظرفیت اینترنت به ۵۰۰گیگابیت رسیدوزارت دادگستری آمریکا بعد از اپل روی واتس اَپ هم کلید کرداپلیکیشن هایی برای مسافران نوروزیعملکرد قابل قبول گلکسی اس 7 در تست باتریشارژر آبی موبایل ساخته شدگجت‌ های پوشیدنی سونی در راه بازار

http://www.jamejamonline.ir Jamejam Daily Fa /Areas/Click/Content/Theme/Default/Images/logo.png http://Jamejaonline.ir Jamejam Daily

عید نوروز زمان مناسبی برای گردش و تفریح است. کلانشهر تهران که همواره به عنوان پایتخت کشور در اذهان عمومی نماد یک شهر صنعتی و اداری شناخته شده ، اما در عین حال از زمان قدیم جاذبه های تفریحی فراوانی داشته است. این جاذبه ها که برخی شناخته شده و برخی ناشناخته مانده اند می توانند مکان های مناسبی برای تفریح شما در ایام نوروز 95 باشند. http://jamejamonline.ir/click/2320339382342733946/%D8%A7%D9%BE%D9%84%DB%8C%DA%A9%DB%8C%D8%B4%D9%86-%D9%87%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86-%DA%AF%D8%B1%D8%AF%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D9%86%D9%88%D8%B1%D9%88%D8%B2-95 Thu, 17 Mar 2016 08:00:00 GMT http://www.jamejamonline.ir/Media/Image/1394/12/26/635937425293302024_S.jpg خودروهای بدون راننده گوگل بتازگی به صورت آزمایشی در خیابان‌های کالیفرنیا در حال تردد هستند. هدف این ترددهای آزمایشی، ارزیابی عملکرد خودروهای بدون راننده گوگل در موقعیت‌های واقعی عنوان شده است. http://jamejamonline.ir/click/2320478417959408703/%DA%AF%D9%88%DA%AF%D9%84-%D9%85%D9%82%D8%B5%D8%B1-%D9%85%DB%8C%E2%80%8C%D8%B4%D9%88%D8%AF Thu, 17 Mar 2016 03:30:00 GMT http://www.jamejamonline.ir/Media/Image/1394/12/26/635937458839912420_S.jpg شرکت آمازون قصد دارد تبادلات مالی توسط کاربران را از طریق گرفتن عکس های سلفی ممکن کند. بنابراین ممکن است به زودی با عکاسی از خود بتوانید خریدهای آنلاینتان را انجام دهید. http://jamejamonline.ir/click/2320084377627895576/%D8%A8%D8%A7-%D8%B3%D9%84%D9%81%DB%8C-%DA%AF%D8%B1%D9%81%D8%AA%D9%86-%D9%87%D8%B2%DB%8C%D9%86%D9%87-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D9%85%D8%AD%D8%B5%D9%88%D9%84%D8%A7%D8%AA-%D9%85%D8%AE%D8%AA%D9%84%D9%81-%D8%B1%D8%A7-%D8%A8%D9%BE%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%B2%DB%8C%D8%AF Wed, 16 Mar 2016 17:00:00 GMT http://www.jamejamonline.ir/Media/Image/1394/12/26/635937225500320328_S.jpg صفحه دانلود افزونه‌های مرورگر اج مایکروسافت بالاخره به تازگی نمایان شد و با وجود اینکه فعلا نمی‌توان این پلاگین‌ها را در مرورگر یاد شده نصب کرد، توسعه دهنده‌ای به نام Bavo Luysterborg توانسته این افزونه‌ها را در مرورگر محبوب گوگل کروم اجرا کند. http://jamejamonline.ir/click/2320251458110356701/%D8%A7%D9%81%D8%B2%D9%88%D9%86%D9%87%E2%80%8C%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%85%D8%B1%D9%88%D8%B1%DA%AF%D8%B1-Edge-%D9%85%DB%8C%E2%80%8C%D8%AA%D9%88%D8%A7%D9%86%D9%86%D8%AF-%D8%AF%D8%B1-%DA%AF%D9%88%DA%AF%D9%84-%DA%A9%D8%B1%D9%88%D9%85-%D9%87%D9%85-%D8%A7%D8%AC%D8%B1%D8%A7-%D8%B4%D9%88%D9%86%D8%AF Wed, 16 Mar 2016 15:14:20 GMT http://www.jamejamonline.ir/Media/Image/1394/12/26/635937341993870090_S.jpg یکی از مواردی که در گوشی های اندروید بسیار لذت بخش به حساب می آید امکان دلخواه سازی دستگاه است که بیشمار امکان در اختیار کاربر قرار می گیرد. صدها لانچر، هزارات والپیپر و حتی هزاران مدل آیکون دلخواه شده برای دستگاه شما. http://jamejamonline.ir/click/2320069999448534667/%D8%B4%DA%AF%D9%81%D8%AA-%D8%A7%D9%86%DA%AF%DB%8C%D8%B2%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D9%84%D9%88%D8%A7%D8%B2%D9%85-%D8%AC%D8%A7%D9%86%D8%A8%DB%8C-%D9%85%D9%88%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D9%84-%D8%B9%DA%A9%D8%B3 Wed, 16 Mar 2016 12:03:00 GMT http://www.jamejamonline.ir/Media/Image/1394/12/26/635937219118903866_S.jpg شرکت بین المللی اینترنتی نومینت (Nominet) که در سال ۱۹۹۶ برای ثبت دامنه ها بریتانیا تاسیس شد. نقطه عطف این شرکت در سال ۲۰۱۵ بارویکردی جدید نسبت به DNS و ایجاد شبکه تجزیه و تحلیل می باشد. http://jamejamonline.ir/click/2320006849960402610/%D9%86%D9%82%D8%B4%D9%87-%D8%A7%DB%8C-%D8%B9%D8%AC%DB%8C%D8%A8-%D8%A7%D8%B2-%D8%AC%D9%87%D8%A7%D9%86-%D8%A2%D9%86%D9%84%D8%A7%DB%8C%D9%86 Wed, 16 Mar 2016 10:46:45 GMT http://www.jamejamonline.ir/Media/Image/1394/12/26/635937192131162674_S.jpg هفته گذشته بود که گوگل تازه ترین نسخه از سیستم عامل موبایل خود یعنی اندروید N را برای برنامه نویسان عرضه کرد. این خبر موجب خوشحالی بسیاری از علاقمندان به دنیای اندروید شد، تا جایی که حاضر شدند ریسک استفاده از این سیستم عامل را به جان بخرند و آن را روی گوشی های روت شده خود اجرا کنند. http://jamejamonline.ir/click/2318802416639520489/%D8%A7%D9%85%DA%A9%D8%A7%D9%86-%D9%86%D8%B5%D8%A8-%D9%88-%D8%A2%D9%BE%D8%AF%DB%8C%D8%AA-%D8%A7%D9%86%D8%AF%D8%B1%D9%88%DB%8C%D8%AF-N-%D9%81%D8%B1%D8%A7%D9%87%D9%85-%D8%B4%D8%AF Wed, 16 Mar 2016 08:18:57 GMT http://www.jamejamonline.ir/Media/Image/1394/12/25/635936325898843114_S.jpg حافظه‌ها تکنولوژی خاص خود را داشته و مدت زیادی است که در بازار وجود دارند، اما همیشه اتاقی برای پیشرفت وجود داشته‌ است و تکنولوژی جدید به نمایش گذاشته‌ شده توسط اینتل و میکرون نشان می‌دهد که بیشتر از یک اتاق جا برای پیشرفت وجود دارد! http://jamejamonline.ir/click/2318820495010717907/%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%AA%D9%84-%D8%B3%D8%B1%D8%B9%D8%AA-%D9%85%DA%A9-%D8%A8%D9%88%DA%A9-%D9%87%D8%A7-%D8%B1%D8%A7-1000-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%D8%A8%D8%B1-%D9%85%DB%8C-%DA%A9%D9%86%D8%AF Wed, 16 Mar 2016 08:15:49 GMT http://www.jamejamonline.ir/Media/Image/1394/12/25/635936337856516521_S.jpg سال 1971 بود که ری تاملینسون هنگامی که در پروژه آرپانت همکاری داشت ، روشی برای ارسال پیام از طریق اینترنت ابداع کرد که با نماد @ شناخته می شد. ایمیل(Email) در لغت مرکب از دو واژه Electronic و Mail به معنای پیام الکترونیک است. از همان امنیت اطلاعات در سیستم پیام الکترونیک به یک مسئله مهم و اساسی تبدیل شد. http://jamejamonline.ir/click/2319136312512829870/10-%D8%AA%D9%88%D8%B5%DB%8C%D9%87-%D8%A7%D9%85%D9%86%DB%8C%D8%AA%DB%8C-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D9%81%D8%A7%D8%AF%D9%87-%D8%A7%D8%B2-%D8%A7%DB%8C%D9%85%DB%8C%D9%84 Wed, 16 Mar 2016 08:14:00 GMT http://www.jamejamonline.ir/Media/Image/1394/12/25/635936561290093910_S.jpg وزیر ارتباطات شایعاتی که طی هفته‌های اخیر مطرح شده و بحث کندی تلگرام را به اجرایی شدن فیلترینگ هوشمند مربوط می‌داند، رد کرد. http://jamejamonline.ir/click/2318897413399726005/%D8%AA%DA%A9%D8%B0%DB%8C%D8%A8-%D8%A7%D8%B1%D8%AA%D8%A8%D8%A7%D8%B7-%DA%A9%D9%86%D8%AF%DB%8C-%D8%AA%D9%84%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%85-%D8%A8%D8%A7-%D9%81%DB%8C%D9%84%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86%DA%AF-%D9%87%D9%88%D8%B4%D9%85%D9%86%D8%AF Tue, 15 Mar 2016 12:47:16 GMT http://www.jamejamonline.ir/Media/Image/1394/12/16/635928557785554450_S.jpg ربات کوچک iRobot Braava Jet 240 که توسط شرکت Roomba ساخته شده می‌تواند با سرک کشیدن به تمامی زوایای خانه های پر از اسباب و اثاثیه به راحتی آنها را تمیز و مرتب کند. http://jamejamonline.ir/click/2318845363724433502/%D8%B1%D8%A8%D8%A7%D8%AA-%D9%86%DB%8C%D9%85-%D9%88%D8%AC%D8%A8%DB%8C-%D8%AE%D8%A7%D9%86%D9%87-%D8%AA%DA%A9%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%B1%D8%A7-%D8%B1%D8%A7%D8%AD%D8%AA-%D9%85%DB%8C%E2%80%8C%DA%A9%D9%86%D8%AF Tue, 15 Mar 2016 12:21:48 GMT http://www.jamejamonline.ir/Media/Image/1394/12/25/635936353729463246_S.jpg گوگل جایزه شناسایی آسیب پذیری‌های امنیتی در لپ تاپ های کروم بوک خود را دو برابر کرده و به 100 هزار دلار افزایش داده و امیدوار است از این طریق توجه محققان امنیتی را به خود جلب کند. http://jamejamonline.ir/click/2318810456602077528/%D9%84%D9%BE-%D8%AA%D8%A7%D9%BE-%D9%87%DA%A9-%DA%A9%D9%86%DB%8C%D8%AF-%D8%8C%DB%B1%DB%B0%DB%B0-%D9%87%D8%B2%D8%A7%D8%B1-%D8%AF%D9%84%D8%A7%D8%B1-%D8%AC%D8%A7%DB%8C%D8%B2%D9%87-%D8%A8%DA%AF%DB%8C%D8%B1%DB%8C%D8%AF Tue, 15 Mar 2016 10:59:26 GMT http://www.jamejamonline.ir/Media/Image/1394/12/25/635936330591552500_S.jpg معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از افزایش ظرفیت پهنای باند اینترنت به ۵۰۰ گیگابیت بر ثانیه با هدف برقراری ارتباطات اینترنتی بدون مشکل در ایام نوروز ۹۵ خبر داد. http://jamejamonline.ir/click/2318839498055875366/%D8%B8%D8%B1%D9%81%DB%8C%D8%AA-%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%AA%D8%B1%D9%86%D8%AA-%D8%A8%D9%87-%DB%B5%DB%B0%DB%B0%DA%AF%DB%8C%DA%AF%D8%A7%D8%A8%DB%8C%D8%AA-%D8%B1%D8%B3%DB%8C%D8%AF Tue, 15 Mar 2016 10:51:47 GMT http://www.jamejamonline.ir/Media/Image/1394/12/25/635936350080584177_S.jpg وزارت دادگستری آمریکا نه‌فقط روی اپل کلید کرده، بلکه از مدیران واتس اَپ هم خواسته تا دیتای خود را برای آن‌ها رمزگشایی کنند. http://jamejamonline.ir/click/2317763090456318478/%D9%88%D8%B2%D8%A7%D8%B1%D8%AA-%D8%AF%D8%A7%D8%AF%DA%AF%D8%B3%D8%AA%D8%B1%DB%8C-%D8%A2%D9%85%D8%B1%DB%8C%DA%A9%D8%A7-%D8%A8%D8%B9%D8%AF-%D8%A7%D8%B2-%D8%A7%D9%BE%D9%84-%D8%B1%D9%88%DB%8C-%D9%88%D8%A7%D8%AA%D8%B3-%D8%A7%D9%8E%D9%BE-%D9%87%D9%85-%DA%A9%D9%84%DB%8C%D8%AF-%DA%A9%D8%B1%D8%AF Tue, 15 Mar 2016 08:52:43 GMT http://www.jamejamonline.ir/Media/Image/1394/10/02/635864844452364516_S.jpg عید نوروز فرصت مناسبی برای سفر و گردش است. اگر شما هم قصد دارید امسال در ایام نوروز به مسافرت بروید با ما همراه باشید تا 7 اپلیکیشنی که بدین منظور طراحی شده را به شما معرفی نماییم. http://jamejamonline.ir/click/2315250933065799712/%D8%A7%D9%BE%D9%84%DB%8C%DA%A9%DB%8C%D8%B4%D9%86-%D9%87%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D9%85%D8%B3%D8%A7%D9%81%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D9%86%D9%88%D8%B1%D9%88%D8%B2%DB%8C Mon, 14 Mar 2016 20:00:00 GMT http://www.jamejamonline.ir/Media/Image/1394/12/22/635933836770072644_S.jpg همان طور که قابل پیش بینی بود با آغاز عرضه گلکسی های جدید سامسونگ و رسیدن این محصولات به دست کاربران، آزمایش های متعددی بر روی گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج انجام شده است. تا پیش از این مقایسه دوربین این دستگاه ها و همچنین تست سرعت آنها را در مقایسه با سایر گوشی های قدرتمند موجود در بازار دیده ایم. حالا نوبت به وب سایت GSM Arena است تا نتیجه عملکرد باتری گلکسی اس 7 را در آزمایش مشهور خود بررسی کرده و منتشر کند. http://jamejamonline.ir/click/2317723218258910705/%D8%B9%D9%85%D9%84%DA%A9%D8%B1%D8%AF-%D9%82%D8%A7%D8%A8%D9%84-%D9%82%D8%A8%D9%88%D9%84-%DA%AF%D9%84%DA%A9%D8%B3%DB%8C-%D8%A7%D8%B3-7-%D8%AF%D8%B1-%D8%AA%D8%B3%D8%AA-%D8%A8%D8%A7%D8%AA%D8%B1%DB%8C Mon, 14 Mar 2016 14:30:00 GMT http://www.jamejamonline.ir/Media/Image/1394/12/24/635935567381692155_S.jpg یک شرکت آسیایی وسیله ای برای شارژ گوشی های همراه تولید کرده است که می توان در هنگام رفتن به پیک نیک و بدون دسترسی به برق گوشی خود را شارژ کرد. http://jamejamonline.ir/click/2317768325058938321/%D8%B4%D8%A7%D8%B1%DA%98%D8%B1-%D8%A2%D8%A8%DB%8C-%D9%85%D9%88%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D9%84-%D8%B3%D8%A7%D8%AE%D8%AA%D9%87-%D8%B4%D8%AF Mon, 14 Mar 2016 14:30:00 GMT http://www.jamejamonline.ir/Media/Image/1394/12/24/635935598356279374_S.jpg هفته گذشته شرکت ژاپنی و محبوب سونی از ساخت اولین سری محصولات و گجت‌های پوشیدنی خود در لابراتوار شرکت خبر داد. پس از یک هفته انتظار، سونی بالاخره از این گجت‌های جدید خود رسما رونمایی ک

کلیک جام...
ما را در سایت کلیک جام دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار clickjam بازدید : 112 تاريخ : پنجشنبه 27 اسفند 1394 ساعت: 12:00